SUREBET: 4στα4 την Κυριακή!!! Πάμε για άλλα τώρα! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

4στα4 την Κυριακή!!! Πάμε για άλλα τώρα! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Καλησπέρα σε όλους τους επισκέπτες της στήλης μου αλλά και γενικά του SUREBET που είστε πολλοί αφού σε μόλις ένα μήνα ξεπεράσαμε τα 10.000 κλικ στη σελίδα μας και σας ευχαριστούμε θερμά γι' αυτό. Προσωπικά ελπίζω να συνεχίσω να σας προτείνω τα καλύτερα σημεία του κουπονιού όπως έγινε και την Κυριακή με το πολύ δυνατό 4στα4 που έβγαλα (δες εδώ http://surebet83.blogspot.com/2012/01/blog-post_7863.html) αλλά και τα άλλα συστήματα που έπιασα τις προηγούμενες ημέρες. Πιο πολύ όμως θα με ικανοποιήσει αν  έστω και ένας πήγε ταμείο από τις προβλέψεις μου ειδικά αυτές της Κυριακής!


Όμως τέρμα οι χαρές αφού πλέον είμαστε σε μια άλλη ημέρα και γνωρίζω πως οι απαιτήσεις είναι μεγαλύτερες, πρώτα απ' όλα από εμένα τον ίδιο και μετά από εσάς που επισκέπτεστε την στήλη μου.
Η αλήθεια είναι πως δεν ήθελα να γράψω σήμερα αφού δεν υπάρχει κάτι το ενδιαφέρων για να παίξουμε. Αλλά θα δώσω τρία παιχνίδια, δύο ειδικά και ένα σημείο, μόνο και μόνο για να αποκτήσει ενδιαφέρον η ημέρα μου.

Έχουμε λοιπόν την εξής τριάδα
OLYMPIAKOS PIRAEUS-PANIONIOS  Χημίχ./1τελ.
OH LEUVEN-KORTRIJK 2
BARCELONA-REAL MADRID 2/3 goal
Σύστημα 2/3.

Όπως σας είπα δίνω απλά για να έχει ενδιαφέρον η μέρα μου οπότε ακολουθεί όποιος ψάχνει αυτό για σήμερα.
Καλή επιτυχία λοιπόν σε όποιον ακολουθήσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!