SUREBET: Όμως κάτι λείπει! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Όμως κάτι λείπει! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Και εκεί που λες ότι όλα είναι εντάξει, κάπου γίνετε το λάθος και για λίγο χάνω το απόλυτο στις επιλογές μου. Το ίδιο έγινε και χθες που ακόμη απορώ πως έβαλα τη GRANADA στο κουπόνι μου και μου χάλασε την τετράδα που ξεπερνούσε το 20 απόδοση!!! (ειδικά στο ίντερνετ). Όπως και να έχει όμως και η τριάδα μου ήταν αρκετά δυνατή σε επίσης καλή απόδοση.
Για σήμερα τα πράγματα δεν είναι καλά αφού τα παιχνίδια που έχει δεν μου αρέσουν. Γι' αυτό θα παίξω σχετικά δύσκολα ματς.
Για να δούμε λοιπόν τι έχουμε.

PARMA-SIENA Over
MILAN-INTER  1
MARSEILLE-LILLE 2
Σύστημα 2/3

Και ένα με ημίχ/τελ. Δύσκολο αλλά...
SPORTING GIJON-MALAGA X/2
ATHLETIC CLUB-LEVANTE  2/X
SWANSEA-ARSENAL X/2
Σύστημα 2/3 και εδώ.


Καλή επιτυχία σε όσους επιλέξουν κάτι από τις προτάσεις μου.














































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!