SUREBET: Πολύ κρύο σήμερα!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

Πολύ κρύο σήμερα!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Καλησπέρα και σήμερα σε όλους. Σάββατο σήμερα αλλά προσωπικά δεν με ικανοποιούν τα παιχνίδια που έχει. Δεν είμαι πολύ ζεστός γενικά (πάω με το γενικό κλίμα των ημερών) γι' αυτό οι προτάσεις μου θα πάνε στα γκολ.
Για να δούμε λοιπόν προς τα που θα πάμε απόψε.



'Οπως είπα και ποιο πάνω δύσκολα τα πράγματα απόψε. 'Αρα και οι προτάσεις μου θα κινηθούν προς τα εκεί.
Επομένως έχουμε για σήμερα.
QPR-WOLVES 4-6 goal
VITESSE-NAC BREDA 4-6 goal
LEVADIAKOS-PANATHINAIKOS 0-2 score
Αυτήν είναι η τριάδα μου για απόψε αλλά πραγματικά με μισή καρδιά. Πάντως δίνει ένα καλό σύνολα αν μου κάτσει!
Καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν!

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!