SUREBET: Στα πολλά!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2012

Στα πολλά!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Μετά το μίνι ρεπό που πήρα στα μέσα τις εβδομάδας λόγο τον παιχνιδιών που είχε,που δεν μου άρεσαν, ξανά εδώ αφού έφτασε το Σάββατο.
'Οπως κάθε Σ/Κ έτσι και σήμερα έχει αρκετά ματσάκια αλλά θα πρέπει να προσέξουμε στις επιλογές μας καθώς πολλές ομάδες έχουν ευρωπαϊκά παιχνίδια και ο καιρός είναι αρκετά άσχημος σε πολλές χώρες.
Για να δούμε λοιπόν τι θα επιλέξουμε.


Αυτοί που παρακολουθούν τη στήλη μου γνωρίζουν πλέον πως οι επιλογές μου στηρίζονται στις καλές αποδόσεις που όμως έχουν και το ανάλογο ρίσκο. Σε αυτό το στυλ θα κινηθώ και απόψε.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
BORUSSIA DORTMUND-BAYER LEVERKUSEN 4-6 goal
RACING SANTANDER-ATL. MADRID 2ημίχρονο
VVV VENLO-GRONINGEN 2ημίχρονο
NAC BREDA-AJAX 2ημίχρονο
Η τετράδα φυσικά λόγο τον κάλων αποδόσεων μπορεί να παιχτεί σε σύστημα 3/4

Θα προτείνω και ένα με ημίχρονα/τελικά που μου αρέσουν αρκετά
EVERTON-CHELSEA 2/2
TOTTENHAM-NEWCASTLE Χ/2
OFI-PAOK Χ/Χ
RACING SANTANDER-ATL. MADRID 2/2
Επίσης σε σύστημα 3/4

Καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν κάποιες από τις επιλογές μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!