SUREBET: Magic stick: Υψηλών αποδόσεων
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

Magic stick: Υψηλών αποδόσεων


magic stick
Καλημέρα και σήμερα σε όλους. Τι να πω για χτες...  Θα αρχίσω με τα αρνητικά.Η Chelsea τελικά πάτωσε και πάλι, χωρίς ψυχολογία πρέπει να παίζουν πλέον.. Η Kortrijk κατάφερε να γκελάρει από 2-0 σε 2-2 με 10 παίχτες οι αντίπαλοι από το 1ο ημίχρονο, το σημείο το χάσαμε που ήταν η βασική μας επιλογή γι αυτό το ματς, τουλάχιστον βγήκε το over2,5. Ματσάρα στο Betis -Bilbao έπρεπε να είναι από το ημίχρονο over 2,5 φοβεροί οι τερματοφύλακες σε 1 ματς διαφήμιση του επιθετικού ποδοσφαίρου, έγιναν 23κόρνερ!!!τελικά μας βγήκε το over 2.5 στο 91΄ . Τέλος το δυνατό μου σημείο για χτες η Man U πήρε όπως περιμέναμε το ματς. Πάμε στα σημερινά σημεία
Πάντα με 1 τραγούδι


Σημεία για να διαλέξετε
NICE -PARIS Mατς το οποίο πρότεινα από χτες αν δεν πέσει η απόδοση αξίζει το διπλό, στο 2 το πρόλαβα εγώ(2)

RAYO VALLECANO - GETAFE Κάποια στιγμή πρέπει να εκμεταλλευτεί τα μεγάλα διπλά που κάνει και να κερδίσει και εντός. Οι προσθήκες των Diego Costa(loan from atl.madrid) και Αrmenteros(Sevilla, και πέρσι ήταν δανεικός στην Ράγιο την οποία βοήθησε πάρα πολύ για να ανεβεί κατηγορία) την έχουν δυναμώσει πολύ.Αήττητη στα 4 τελευταία εκτός έδρας η Getafe. Ο Άσσος μου αρέσει αρκετά και αξίζει(1)

GIRONA - ALMERIA Το έχω ξαναπεί όταν βλέπω ομάδες που πάνε για άνοδο να παίζουν σε έδρες ομάδων που είναι στον πάτο της βαθμολογίας και να τις δίνει απόδοση τέτοια απόδοση 2,35(2,6 στο διαδίκτυο) μου αρέσει πολύ να το παίζω αν και η Girona είναι καλή ομαδούλα στην έδρα της θα την πάω κόντρα(2)

STANDARD LIEGE - ANDERLECHT Προβλέπω ωραίο ματσάκι εδώ με δυνατές ομάδες. Η βασική μου επιλογή εδώ είναι το οver2,5. Τύχη έχει και το διπλό για όποιον θέλει

Συστηματάκι για πολλά
CATANIA - GENOA 2
FC KOLN - HAMBURGER X
LEVADIAKOS - ASTERAS TR. X
GENT - CLUB BRUGGE X
WOLVES- WEST BROM X
Στο tab επικοινωνία MagiC stick μπείτε για να δείτε την στοιχηματκή φιλοσοφία μου..http://surebet83.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!