SUREBET: magic stick Με το Πάθος...
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

magic stick Με το Πάθος...

magic stick
 Άλλη μια καλή μέρα για το blog μας η χτεσινή αφού σε γενικές γραμμές πήγαμε καλά με ποιο άτυχο τον golden boy αφού η Αζαξιό έχασε πέναλντι στο 86!! Ενώ στα δικά μου βασικά σημεία η Norwich σνόμπαρε την Λέστερ και την πάτησε.. Τα άλλα δύο ματς των βασικών μου επιλογών πέρασαν σχετικά εύκολα.. Σήμερα για να δούμε τι θα δούμε...

Πάντα με 1 τραγούδι



Σημεία
KERKΥRA - DOXA Ματς ζωής θανάτου αφού ο χαμένος χάνεται αν η Κέρκυρα παρουσιαστεί σοβαρή θα έχει τον πρώτο λόγο κερδίσει(1)





SPORTING GIJON - ATL. MADRID Με 2 πρόσωπα εμφανίζεται φέτος η Ατλέτικο.Σήμερα και μετά τον θρίαμβο επί της Λάτσιο για το Europa ελπίζω να δείξει πάλι το καλό της για να είμαστε όλοι χαρούμενοι. (2)

LEVANTE - VALLECANO Πολύ καλές ομάδες και οι 2, γνωρίζονται καλά από τις χαμηλές κατηγορίες το over 2,5 μου φαίνεται φοβερό..2.1 το βρήκα στο διαδίκτυο. Και κάτι περίεργο που παρατήρησα και στον 1ο γύρο άλλα και πρόπερσι και στα 2 ματς τους βγήκε κόκκινη!!

ΗUELVA - HERCULES Tο πιο δύσκολο μου σημερινό σημείο ειναι αυτό... over2,5 για 2 ομάδες που άμα βρεθούν σε μέρα ρίχνουν πολλά μπαλάκια..


Σύστημα YΨΗΛΩΝ ΑΠΟΔΟΣΕΩΝ
PARI - MONPELIE X2(ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ)
MALLORCA - VILLAREAL X
PALERMO - LAZIO 1
NOVARA - ATALANTA 2
SENT ETIEN - RENNES X Στο tab επικοινωνία MagiC stick μπείτε για να δείτε την στοιχηματκή μου φιλοσοφία και τις επιτυχίες http://surebet83.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!