SUREBET: Τα δέοντα!"Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Τα δέοντα!"Ιπτάμενος Ολλανδός"

Καλημέρα σε όλους τους φίλους του SUREBET. Καταρχήν να δώσω τα συγχαρητήρια μου στους υπόλοιπους συντάκτες που όλη την εβδομάδα σας πρότειναν τα καλύτερα παιχνίδια για να πάτε ταμείο και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό.Είμαι σίγουρος πως αυτό θα συνεχιστεί με την ίδια και μεγαλύτερη ακόμη επιτυχία.
Στοιχηματική και η σημερινή ημέρα λοιπόν με Europa leaugue και πάμε να δούμε τι θα παίξουμε απόψε.



Σήμερα θα πάω με τα 2-3 γκολ σε τέσσερα ματς.
Τα τέσσερα ματς που προτείνω με 2-3 γκολ είναι τα εξής:
UDINESE-ALKMAAR
HANNOVER-STANDARD LIEGE
ATHLETIC CLUB-MAN. UNITED
BESIKTAS-ATL. MADRID

Για να δούμε λοιπόν μετά από αρκετές ημέρες που έχω να γράψω τι θα κάνουμε.Αν και περιορίζω λίγο τα ματς μου με τα 2-3,ελπίζω να μην ξεφύγουν τα σκορ.

Καλή επιτυχία λοιπόν σε όσους ακολουθήσουν και όπως λέει ο φίλος μου ο Golden <<ΤΑ ΔΕΟΝΤΑ>>.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!