SUREBET: Η χρονιά ξεκινά, πάμε δυνατά!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Σάββατο 25 Αυγούστου 2012

Η χρονιά ξεκινά, πάμε δυνατά!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Μια καινούρια ποδοσφαιρική χρονιά ξεκίνησε και φυσικά δεν μπορούμε να λείπουμε εμείς από αυτό. Πέρασαν τουλάχιστον δύο μήνες από την τελευταία μου ανάρτηση και η αλήθεια είναι πως μου έλειψε. Γι' αυτό θέλω να καλωσορίσω ξανά όλους εσάς, τους αναγνώστες μας, και να σας ευχαριστήσω για την τεράστια συμμετοχή σας στο blog μας (53.000 κλικ σε οχτώ μήνες!!!) καθώς επίσης και στους νέους επισκέπτες που εύχομαι να έχουμε αυτή τη νέα χρονιά! Εύχομαι να έχουμε καλές προβλέψεις όλοι οι συντάκτες του SUREBET, που θα σας βοηθήσουν να πάτε ταμείο!!! Από την πλευρά μου φυσικά θα προσπαθώ πάντα για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα! Καλή μας στοιχηματική χρονιά λοιπόν και καλά προγνωστικά σε όλους!!!



Ξεκινάνε λοιπόν, σήμερα Σάββατο, όλα τα πρωταθλήματα στην Ευρώπη και μπαίνουμε σε φουλ ρυθμούς και εμείς που όπως είπαμε μοναδικός μας στόχος είναι το ταμείο και τα μεγαλύτερα δυνατά κέρδη!
Πολύ σύντομα και για να μη σας κουράζω να σας αναφέρω, για να σας θυμίσω άλλα και για όσους δεν γνωρίζουν, το στυλ μου, δηλαδή τον τρόπο με τον οποίο επιλέγω τα παιχνίδια που σας προτείνω και ποντάρω φυσικά και εγώ ο ίδιος.
Πρώτον μου αρέσει το ρίσκο. Δεν είμαι συντηρητικός παίχτης, γι' αυτό θα με δείτε να σας προτείνω παιχνίδια που δεν είναι "στάνταρ".
Δεύτερον μου αρέσουν οι μεγάλες αποδόσεις. Κοιτάω ματς που μου δίνουν μόνο πάνω από 2.00 απόδοση εκτός από εξαιρετικές περιπτώσεις.
Τρίτον πότε δεν αναφέρω το ποσό του πονταρίσματος. Το ποντάρισμα είναι στο χέρι και στην τσέπη του καθενός. Εγώ το μόνο που μπορώ και θέλω να κάνω, είναι να σας προτείνω κάποια σημεία που μου αρέσουν και αυτό μόνο. Το αν θα τα προτιμήσετε, το ποσό και πως θα τα ποντάρετε, είναι καθαρά θέμα του καθενός από εσάς.
Προσωπικά αποφεύγω τα μεγάλα πονταρίσματα και κατά την ταπεινή μου άποψη καλά είναι οι περισσότεροι να το ακολουθήσουν αυτό.Είμαστε εδώ για να κάνουμε το κέφι μας και για να περνάμε με λίγο περισσότερο ενδιαφέρον τις ποδοσφαιρικές ημέρες μας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να χαλιόμαστε και να χάνουμε τα λεφτά μας σε τυχόν αποτυχίες.
Ελπίζω να έγινα κατανοητός και να μη σας κούρασα!

Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχουμε για σήμερα.

Για σήμερα ξεχωρίζω τέσσερα παιχνίδια που τα θεωρώ δυνατά και μας δίνονται σε καλές αποδόσεις.

AEK ATHENS - ASTERAS TRIPOLIS 2 (2.50): Ξεκινώ με Ελλάδα. Πραγματικά ψάχνω την κατάλληλη λέξη για να ξεκινήσω να μιλάω για την ΑΕΚ αλλά φοβάμαι να μην παρεξηγηθώ! Κρίμα και μόνο κρίμα έχω να πω για την κατάντια αυτού του ιστορικού συλλόγου. Θα πρέπει να ντρέπονται αυτοί που την έφεραν σε αυτή τη θέση. Δεν είμαι Αεκτζής αλλά η ΑΕΚ ήταν πάντα μία ομάδα που συμπαθούσα. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα γιατί μάλλον οι ποιο πολλοί τα γνωρίζετε και θέλω να πιστεύω πως όλοι είστε της άποψης πως δεν της αξίζει τέτοια κατάσταση.
Καθαρά ποδοσφαιρικά λοιπόν θεωρώ τον Αστέρα ένα κλικ πάνω. Είναι ποιο έτοιμη ομάδα λόγο των Ευρωπαϊκών της υποχρεώσεων και τον θεωρώ μία ομάδα που θα τους δυσκολέψει όλους μικρούς και μεγάλους στο πρωτάθλημα. Η ΑΕΚ πάει με τα πιτσιρίκια και ότι καλύτερο της βγει. Εύχομαι στην ΑΕΚ πραγματικά να μπορέσει να έχει μια καλή θέση στο πρωτάθλημα. Στο συγκεκριμένο ματς επιλέγω το διπλό. 2.

EINTRACHT FRANKFURT - BAYER LEVERKUSEN 2 (2.5): Η αλήθεια είναι πως δεν τις ξέρω τρελά τις ομάδες φέτος. Πρώτο παιχνίδι είναι και όλα είναι πιθανά. Ποντάρω στο ότι η μία έρχεται από την δεύτερη κατηγορία και η άλλη είναι μια σταθερή δύναμη στη Γερμανία. Εξάλλου και η απόδοση με τραβάει προς το διπλό που πληρώνει καλά. 2 λοιπόν.

LEVADIAKOS - PANATHINAIKOS 2 (1.85): Όπως έγραψα και ποιο πάνω δεν μου αρέσουν οι αποδόσεις κάτω του 2.00. Όμως το 1.85 (ΟΠΑΠ) για τον Παναθηναϊκό με ικανοποιεί αρκετά. Ξέρω πως είναι δύσκολο παιχνίδι λόγο του ότι ο Παναθηναϊκός παίζει εκτός έδρας και έχει ματς μεσοβδόμαδα. Όμως όλοι ξέρουν πως βρίσκετε ήδη στο -2 λόγο της τιμωρίας και τυχών απώλειες τον αφήνει πίσω στο -4 ή και -5 με το καλημέρα και μάλλον δεν το θέλουν αυτό. Άρα θα το χτυπήσει κανονικά το ματς θέλει δεν θέλει. Ο Λεβαδειακός είναι μια μικρομεσαία ομάδα που μπορεί να κάνει το κακό στον ΠΑΟ. Πάντως θα πάω στο διπλό για τους παραπάνω λόγους. Προτείνω επίσης και το 2ημίχ/2τελ. (3.25) για όσους θέλουν μια καλύτερη απόδοση έδω. Είναι πιθανό γιατί πιστεύω πως ο ΠΑΟ θα μπει μέσα να τελειώσει το ματς όσο ποιο γρήγορα γίνετε.

SWANSEA - WEST HAM 4-6 goal: Το θεωρώ το πιο δύσκολο από τα σημεία μου. Η SWANSEA μπήκε με φόρα στο πρωτάθλημα αφού κέρδισε με 5-0 την QPR. To 5-0 είναι βαρύ σίγουρα αλλά από πέρυσι είχε δείξει πως είναι καλή ομάδα με καλούς παίχτες. Η WEST HAM έρχεται από την δεύτερη κατηγορία και θεωρώ πως θα παλέψει για να μείνει. Πάντως θέλω γκολ από την HAM για να βγει το σημείο μου. Αγγλία είναι όλα γίνονται! 4-6 goal σε καλή απόδοση 3.00!

Αυτές είναι οι τέσσερις προτάσεις μου. Ελπίζω να σας βοήθησα για το προσωπικό σας κουπόνι.
(Όλες οι παραπάνω αποδόσεις είναι σύμφωνα με το κουπόνι του ΟΠΑΠ. Στο ίντερνετ θα τις βρείτε σε πολύ καλύτερες τιμές)
Να μη ξεχάσω να σας αναφέρω πως  εάν έχετε κάποια απορία, σχόλιο ή απλά θέλετε να μιλήσετε μαζί μου,επικοινωνήστε στο flyingholl@gmail.com

Καλή επιτυχία σε όλους όσους ακολουθήσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!