SUREBET: Επιστροφή!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Επιστροφή!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Καλημέρα σε όλους! Μετά από αρκετές και πάλι ημέρες επιστρέφω για τις Σαββατιάτικες προτάσεις μου. Δυστυχώς οι συγκυρίες δεν μου επέτρεψαν να γράψω για αρκετό καιρό γι' αυτό και έχω ελαττώσει τις δημοσιεύσεις μου. Όμως όποτε μπορώ γράφω όπως κάνω και απόψε και ελπίζω να μπορώ να γράφω συχνότερα. Αρκετά όμως με αυτά. Πάμε στα σημεία μου που ελπίζω να σας βοηθήσουν στις προσωπικές επιλογές σας.


Μια τετράδα παιχνιδιών έχω ξεχωρίσει για απόψε. Οι αποδόσεις δεν με ικανοποιούν πλήρως αλλά όσοι ασχολείστε με το ίντερνετ θα βρείτε όλα τα σημεία που σας προτείνω πάνω από το 2.00 απόδοση. Στον ΟΠΑΠ τα σημεία μου είναι από 1.85 και πάνω.

HAMBURGER SV - FSV MAINZ 05 1: Σημάδια ανάκαμψης και από τις δύο ομάδες τις τελευταίες αγωνιστικές με αρκετά θετικά αποτελέσματα και από τις δύο με τη Μαιντζ να δείχνει ποιο δυνατή κάτι που φαίνεται και από τη βαθμολογία. Παρόλα αυτά σε καλή σχετικά κατάσταση και το Αμβούργο που μετά τον ερχομό του Φάντερ Φάαρ ανέβασε ρυθμούς και πήρε κάποια αποτελέσματα. Σήμερα θα είναι δύσκολο παιχνίδι και για τις δύο αλλά θα πάω με την έδρα που σίγουρα δίνει το προβάδισμα στο Αμβούργο.

HANNOVER 96 - SC FREIBURG 1: Αυτό το Αννόβερο πραγματικά το αγαπώ. Δεν μπορώ να καταλάβω πως το κάνει αλλά και μπάλα παίζει και παιχνίδια παίρνει. Η αγαπημένη μου στοιχηματικά ομάδα. Μπορεί να κερδίσει οπουδήποτε τον οποιοδήποτε. Ελπίζω να το δείξει και απόψε και να μη με πουλήσει με αυτά που γράφω. Σίγουρα καλύτερη από τη Φράιμπουρκ που κάτι κάνει γενικά και αυτή. Δεν μπορώ να μη ποντάρω όμως πάνω σε αυτόν τον άσσο!

ARIS THESSALONIKIS - PAS GIANNINA 1: Επιστροφή στις νίκες βλέπω να κάνει απόψε ο Άρης απέναντι στον ΠΑΣ. Η πολύ καλή εικόνα του στα παιχνίδια με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό με κάνουν να βλέπω με άλλο μάτι τον Άρη. Επιστρέφει στην εντεκάδα ο Αγκάνθο που είναι για τον Άρη το Α και το Ω στην ομάδα. Πραγματικά πολύ καλός παίχτης και καλό σέντερ φορ. Ο ΠΑΣ το παλεύει αλλά δεν βλέπω πως μπορεί να πάρει αποτέλεσμα μέσα στον Άρη που θέλει πολύ αυτό το ματς.

OSASUNA - MALAGA 2: Νομίζω πως γι' αυτό το ματς δεν χρειάζεται να γράψω και πολλά! Η πολλή δυνατή Μάλαγα παίζει μέσα στην τελευταία Οσασούνα που με την εικόνα που παρουσιάζει δεν έχει ελπίδα για σωτηρία. Η Μάλαγα έχει πάρα πολύ καλούς παίχτες σε όλες τις γραμμές της. Επίσης το 2.25 το βλέπω σαν δώρο που δεν πρέπει να χάσω. Διπλό χωρίς συζήτηση!

Καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!