SUREBET: Όλο και γυρίζει! "Ιπτάμενο Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Όλο και γυρίζει! "Ιπτάμενο Ολλανδός"

Καλημέρα σε όλους! Ακόμη μία μέτρια ημέρα χθες αφού πέρασαν 2/4 από τα σημεία μου. Χρειαζόμαστε ένα καλό ταμείο και πρέπει να έρθει σύντομα. Ελπίζω σήμερα να είμαστε ποιο τυχεροί και να πληρωθούμε.






Με δύο λόγια θα σας προτείνω τα σημεία μου για απόψε.

VERIA - ASTERAS TRIPOLIS 2: Όλοι λέμε άσσο και δεν καταλαβαίνω το γιατί. Πολύ καλύτερος ο Αστέρας σε όλα αν και έχει απουσίες και δεν νομίζω πως η Βέροια είναι σε θέση να τον κοντράρει. Και στην τελική γιατί να χάσω το 2.50 που μου δίνετε το διπλό?

REIMS - ST ETIENNE 2: Αν και η Ρεμς παλεύει για να σωθεί η Σεντ ετιέν χτυπάει Ευρώπη. Είναι ένα παιχνίδι γι να πάρει τρεις εύκολους βαθμούς. Μου αρέσει και την επιλέγω.

1899 HOFFENHEIM - VfB STUTTGART 1: Καιρός για νίκη για την Χόφενχαιμ που παλεύει τα παιχνίδια της αλλά στο τέλος δεν τα καταφέρνει. Η κατρακύλα της Στουτγκάρδης δεν έχει τελειωμό αφού πλέον έχει φτάσει κοντά στη γραμμή του υποβιβασμού. Είχε και παιχνίδι μεσοβδόμαδα φέρνοντας 1-1 με την Γκενκ εντός. Με αυτή την κατάσταση δεν πας πουθενά. Εύκολα ή δύσκολα θα έρθει ο άσσος.

LEVADIAKOS - ATROMITOS ATHINON 0 εως 1 goal: Δεν βρήκα κάτι άλλο καλό που να μου αρέσει οπότε καταλήγω στο 0εως1 γκολ εδώ. Δεν νομίζω πως σήμερα θα γίνει τρελό παιχνίδι ανάμεσα στις δύο ομάδες. Και μόνο που θέλουν και οι δύο τόσο πολύ το ματς θα πάνε κλειστά να μη δεχτούν γκολ και ότι βγει μπροστά. Το έχουν ξανακάνει και θεωρώ πως θα το κάνουν και απόψε.

Αυτά για σήμερα. Ίσως ακόμη ένα πιθανό σημείο που μου λέει κάτι είναι το διπλό της Βιγιαρεάλ. Δεν ασχολούμαι με πρωταθλήματα Β' κατηγορίας αλλά αυτό το σημείο κάτι μου λέει. Ίσως το βάλω στο κουπόνι μου.

Καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!