SUREBET: Σε φούλ απόδοση!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"
Στο τέλος του blog υπάρχουν οι βαθμολογίες όλων των πρωταθλημάτων

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Σε φούλ απόδοση!!! "Ιπτάμενος Ολλανδός"

Καλησπέρα σας! Άλλες δύο ημέρες Ch.L. μπροστά μας με ωραία παιχνίδια θα έλεγα, που ελπίζω να μας ανταμείψουν και στο θέαμα. Οι προτάσεις μου απόψε θα είναι γι' αυτό το διήμερο και δεν θα είμαι συντηρητικός στα σημεία μου. Πάω στις μεγάλες αποδόσεις και δεν μένω στα απλά σημεία!



Λοιπόν απόψε πάμε να χτυπήσουμε ψηλά! Οι μικρές αποδόσεις δεν είναι για εμάς αλλά για άλλους! Μου αρέσουν τα σημεία μου και όποιος ακολουθήσει σε όλα μπορεί να ποντάρει και σε σύστημα. Πάντως ότι και να επιλέξετε θα πάρετε μία καλή απόδοση.
Πάω στα σημεία μου χωρίς ανάλυση απλά όπως έγραψα και παραπάνω τα πιστεύω αρκετά.

ARSENAL - BAYERN MUNICH 2ημίχ./2τελ. (3.10)
FC PORTO - MALAGA Χ (3.35)
AC MILAN - BARCELONA 4-6 goals (2.60)
GALATASARAY - FC SCHALKE  1 (2.15)

Οι αποδόσεις είναι πάντα από τον ΟΠΑΠ, που παίζουν οι περισσότεροι πλέον, γιατί θέλω τα σημεία μου να είναι μεγάλα για όλους όπου και αν παίζετε. Στο ίντερνετ θα τα βρείτε σε πολύ καλύτερες αποδόσεις!

Καλή επιτυχία σε όσους ακολουθήσουν!           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Βαθμολογίες πρωταθλημάτων:

add this from HERE!